måndag 6 juni 2011

När leveransen av de nya böckerna tar för lång tid :P

Beställde ju ett helt gäng nya böcker från Alibris häromdagen men då jag nu sitter i Stockholm utan att böckerna har hunnit hit så har man I-landsproblemet att man måste köpa sig nått att läsa så länge :P Tyckte även att det var en utmärkt anledning att ta en promenad ut i luften och sommarvärmen med min mor.

Detta blev resultatet:


The tiny wife

Som jag köpte åt mig för 99kr från PocketShop.


Och sedan gick vi förbi Stockholms Stadsmisson som till min stora förvåning faktiskt hade öppet på nationaldagen =) Där fick jag ihop 5 stycken böcker för det trevliga priset 70 kr! Woho



Askungar - Kristina Ohlsson (30kr)
Igelkottens elegans - Muriel Barbery (5kr)
Hjälp jag heter zbigniew -Zbigniew Kuklarz (10kr)
Våld - Joyce Carol Oates (20kr)
Fasans dal - Conan Doyle (5kr)

Så nu har jag att läsa de dagar jag väntar på Adlibris beställnigen :P

(Sherlock Holms boken var dock inte till mig, utan till min pappa då vi kollade på en dokumentär om honom igår, 5 spänn tyckte jag var ett trevligt pris!)

Så nu ska jag sätta mig på balkongen och äta nationaldags tårta, och läsa =)

2 kommentarer :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...