onsdag 17 augusti 2011

Day 09 – A book you thought you wouldn't like but ended up loving

Så då har vi kommit till punkt 9 i "30 dagars utmaningen".

"En bok jag inte trodde att jag skulle gilla men sedan älskade. "
Läser inte direkt böcker som jag inte tror att jag kommer gilla (förutom skollitteratur :P)

Men första jag kommer att tänka på är "Sarah's nyckel" som jag kanske inte älskade men tyckte om iallafall, trots att jag innan jag läste den inte trodde att det var min typ av bok egentligen. Alltid kul att bli positivt överraskad. =)

En annan bok jag bara snodde ur mammas bibliotek när jag var på landet och hade tråkigt var "I museets dolda vrår" av Kate Atkinson . Som jag dock tror var nästan 10 år sedan jag läste, så minns inte så mycket mer än att jag gillade den mer än vad jag trodde jag skulle göra.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...