tisdag 30 augusti 2011

"Tre på Tre" utmaning och jakten på en ny favoritserie.

Tänkte vara med i Pocketlovers utmaning "Tre på Tre". Utmaningen går ut på att läsa ut tre stycken böcker på tre månader med start den första September till den sista November. Jag valde temat "tre första delar av tre olika serier".

Dessa böcker valde jag:



Känns verkligen inte omöjligt, tre böcker på tre hela månader borde jag verkligen kunna avsluta.
Sen är det utmärkt då jag ändå tänkt leta efter en ny favoritserie =). Så vad passar bättre än att testa en massa olika. Har ju precis börjat läsa Vampire Academy serien och har bara några få sidor kvar på andra boken, så den är lovande, men vill hitta mer!

Under sidan/fliken "Bokserier" kan ni läsa om vilka andra serier jag följer.

1 kommentar :

  1. Du får berätta hur Hex Hall var när du läst den, det verkar som en bokserie som kan bli riktigt härlig (baserad på texten på Good Reads ^^). Favoritserier är det bästa, speciellt om det redan finns några böcker i serien på plats, annars är blir det en bitterljuv väntan...

    /Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...