fredag 23 september 2011

Day 11 – A book you hated

En bok jag hatade? Säger som många andra: -Svårt! Hata är ett starkt ord, finns många böcker jag ogillat och många jag slutat läsa men hatar...

Så jag väljer inte EN bok utan utnämner alla böcker som är så sega att det får mig att tappa läslusten i några dagar till böcker jag hatar/avskyr :( Plus att de dumma böckerna snor min fina lästid, inte OK :P

Har ni några böcker ni verkligen hatar?


Läs mina tidigare svar på 30 dagars utmaningen här!

1 kommentar :

  1. De skickade utan att svara :) Helt plötsligt bara låg de där. :)

    Hmm.. en bok som jag hatar? Svårt att komma på såhär på rak arm. Svårt att ens komma på en bok som jag inte tyckte om så mycket. Eller jo, Flugornas herre då ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...