söndag 2 oktober 2011

Svaren och vinnaren i Bokomslags quizet =) vol 2!

Denna omgång var det många som var med =) Jättekul!
(Men verkade vara alldeles för lätt,  svårt att hålla sig på jämn svårighetsnivå)


och vinnaren i Bokomslags quizet vol 2 är................................*trumvirvel*



med ALLA rätt Grattis! =)


De rätta svaren var:

1. The Windup Girl av Paolo Bacigalupi
2. The Affinity Bridge av George Mann
3. Boneshaker av Cherie Priest
4. Clockwork Angel av Cassandra Clare
5. The Golden Compass av Philip Pullman
6. Soulless av Gail Carriger


       

   


Ett litet extrapris går till Swedish Zombie för påhittiga svar på dem han inte kunde :P


Nästa tävling tänkte jag ha när jag nått över 10 000 sidvisningar, har i skrivande stund 9 682 st =) För att fira detta lite extra och eftersom det denna gång verkade vara mycket mer populärt tänkte jag att nästa tävling ska bli mycket större...

... mycket mer omslag!
... blandade genrer !
... och som första gången: smala och otydligare urklipp från omslaget!

= alltså mycket svårare men anledningen till detta är att jag nästa gång tänkte ha ett PRIS =) och då är det inge kul om någon kan svara alla rätt direkt, här ska ni få klura lite mera ^^ Då tänkte jag även att ni ska få skicka svaren till min mail, så att ingen kan fuska ;) plus att då vet ni inte om ni ligger bra till eller inte, mer spänning så, eller hur?

Men förvänta er inget supercoolt pris, är fortfarande en snål och någorlunda fattig student :p
Så tänkte att vinnaren kunde få välja någon av böckerna jag byter bort, alltså begagnade böcker, men de jag tänkte ha som förslag kommer vara de böcker som jag knappt har läst eller de som verkligen fortfarande ser nya ut och som till och med luktar nya. Återkommer om detta när tävlingen hålls. 

Typ som dessa:

 

eller någon annan av de böcker jag byter bort! 


Fast då behöver ni självklart inte BYTA utan ni får den såklart hemskickad!

Kul ide? Eller vill ingen ha mina gamla böcker :P

1 kommentar :

  1. Oh, så roligt och spännande! Det låter som en finfin idé. Många böcker i din byteslista verkar ju jättebra! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...