onsdag 14 december 2011

Oväntad julklapp från Opal

Kolla här vad jag fick i brevlådan när jag kom hem:

 

Böcker från Opal helt oväntat och obeställt =). Två stycken ungdomsböcker som jag inte hört talas om alls "Hur svårt kan de va?" av Anna Knutsson , Ann-Christine Magnusson och "Andas samma rytm som du"  av Annelis Johansson. Men tror de tyvärr passar någon som är mycket yngre än mig. Känns inte helt hundra min typ av böcker men ska nog ge dem en chans någon gång när jag är trött på mina vanliga övernaturliga YA böcker :P.

Någon som har läst dem? Är det nå bra?
Tack för en rolig överraskning  och det supersöta julkortet! =)

(men nu väntar jag bara ännu mer otåligt på att mina beställda rec-ex "Strimmor av hopp" och "Boktjuven" som aldrig vill dyka upp i brevlådan... Varför kommer de aldrig :(? )

2 kommentarer :

  1. Har samma problem... väntar på Shopaholic böcker som rec-ex kommer heller aldrig! Suck.

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt läst "Hur svårt kan det va?" till ett bokprat med en högstsdieklass, men det slutade med att jag aldrig pratade om den, för jag tyckte inte om den. Tyvärr.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...