fredag 10 februari 2012

I Min Brevlåda (9): BOOK HAUL video om Amazonbeställningen =)

Finns massor av engelska bokbloggar som har inlägg med titeln "In my Mailbox (x)" jag tycker idéen är jättekul, så tänkte därför köra en svensk variant. Några gånger i månaden tänker jag alltså göra ett inlägg där jag visar vad jag fått hem för böcker i "brevlådan" (böcker jag köpt, bytt eller fått som recensionsexemplar och även de som inte kommit i brevlådan utan som jag köpt i en fysik butik eller på second hand etc).

Denna IMB blir i from av en video ^^ en så kallad Book Haul! Yey!

Var så goda:



Hoppas ni gillar =)


20 kommentarer :

  1. Haha jag hade precis tänkt att spela in en egen Book Haul på de böcker jag fått från Amazon, men jag är för förskyld så det får bli senare. Vill inte sitt och kraxa.

    Undrar också över Anna and the french kiss kanter... lite mysko.. Är typ kär i den boken nu för övrigt.

    Åh Tiger's curse. SKITSNYGGT omlag, men vet inte om handligen tilltalar mig. Sjukt kul att du och Swedish Zombie tycker så olika.

    SvaraRadera
  2. Det ska nog vara så på kanterna ja, för min bok ser likadan ut. Trodde också först att min bok var trasig.

    SvaraRadera
  3. Tror det du menar kan vara deckle edges. Jag snubblade över det på amazon härom dagen, det ska ge boken en mindre massproducerad mer exklusiv känsla =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahaaa är det så de tänkt ^^ intressant! Tack för svaret ;)

      Radera
  4. Sv: Tack för tipset! Får kolla upp.

    Btw, älskar din book haul :) Har också Tiger's Curse här hemma i bokhyllan, köpte den mest för att den var så fin men den låter ju bra också. Och sidorna på Anna and the French Kiss förekommer på några böcker jag har också. Nightshade i inbundet t.ex. Tycker det är rätt snyggt :)

    SvaraRadera
  5. Gud, vill verkligen läsa Before I Fall. Och angående de räfflade sidorna, så är det tydligen normalt att det är så. Min syster köpte hem hela Lemony Snicket-serien och fick hem den med sådana sidor, vilket förvirrade både henne och mig.
    Ser att tuberosum förklarat det, så nu lärde jag mig också något nytt på kuppen. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag med, får se när jag hinner läsa den, fick tre till rec ex i brevlådan efter jag spelade in videon så är lite galet mycket böcker jag har att läsa nu.
      Men det är ett underbart problem ^^

      Jaha okei, nä har inte sett det förr heller .

      Radera
  6. Härlig är du minsann! Mer video, det gillas, nä. Älskas! :)
    Ha det gött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Kul att du gillar! Gör gärna mer, de är sköj ^^

      Radera
  7. Hei :) Jeg fant bloggen din da jeg satt å tittet på bokvideoer på YouTube. Tiger's Curse likte jeg ganske godt, dessverre kom jeg meg bare halvveis i oppfølgeren. Det blir spennende å høre hva du syntes om boken.

    God helg, hilsen fra Norge.

    SvaraRadera
  8. Kul med video och att du fick tag på boken med de vackert blåfärgade kanterna! Ses snart! Ha en skön helg! Kramar och pussar

    SvaraRadera
  9. Anna and the French Kiss är jättebra! Min har också räfflade kanter för övrigt :) Vilken bra book haul-video du gjorde!

    SvaraRadera
  10. Hahaha, det här hade jag missat. Tycker fortfarande glanstigern är skitful! Men dina videor år roliga! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte nog att du hade då du inte kommenterat än ;)

      Tackar!

      Radera
  11. Förresten, den zombietuggade boken med flikar, det kallas danskt band. Flikarna alltså.

    SvaraRadera
  12. Jag har en annan bok som också är så där trasig i kanterna, och jag har för mig att de kallas skurna. Den boken var också i typ samma modell som Anna And The French Kiss :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...