tisdag 24 april 2012

Mer tips om tävlingar!

Kommer mer tävlingar än jag har tid att skriva inlägg om dem nästan =) Men här har ni några trevliga tips på lite tävlingar som hålls nu:

Favoritbloggen Beroende av böcker håller inte en utan TVÅ tävlingar där man kan vinna dessa trevliga priser:



Själv är jag toooksugen på hungerspelsbroschen och vill nästan inte tipsa om tävlingen för att jag då minskar mina egna chanser att vinna (själviskt jag vet!) men såklart ska ni vara med på en sån toppentävling, var dock seg med att tipsa om den då tävlingen går ut IKVÄLL! Så snabba er om ni vill vara med ;)

Rör mig inte! har fått toppen kritik av de flesta så även den skulle jag inte tacka nej till =).



Sen har även fina bloggen Unga böcker en tävling nu där man kan vinna boken Allt jag säger är sant:

Så där är jag såklart också med och tävlar ^^

Sist men inte minst har Swedish Zombie  utlottning av TRE signerade exemplar av Skalpelldansen:
Inte dåligt med tävlingar ^^ och jag har säkert missat massor!

1 kommentar :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...