onsdag 9 maj 2012

I Min Bokhylla: F

Dags för ett "I min bokhylla" inlägg =). Ett inlägg där jag visar mina böcker i mina bokhyllor i Lund på en viss bokstav. Vi har nu kommit till bokstaven F:
Forgive My Fins
Flickan under gatan & Flickan som lekte med elden. (läste båda innan jag hade bloggen)
Frostbite.
Fågelryttaren & För det är jag värd (oläst).
Fallet med de försvunna böckerna & Fire. (läser båda just nu)

Flickan med glasfötter. (börjat läsa men inte läst ut)
Fevre dream & a Feast for Crows. (båda ännu inte lästa)
Kom på att jag ju kunnat göra dessa inlägg lite skojigare så lägger till lite detta:

Totalt antal: 11 st (varav 5st lästa och 6 olästa... inte så bra kanske)

Snyggaste omslaget: Får gå till "Flickan med glasfötter" riktigt vackert =). "Fallet med de försvunna böckerna" kommer som en stark tvåa!
Fulaste omslaget: Många som jag inte är så förtjust i "Flickan under gatan", "Flickan som lekte med elden", "För den är jag värd" och "A Feast for Crows" de för dela på förlustplatsen :P.


Bästa bok: Ingen som jag är supertokig i.... men får bli "Flickan som lekte med elden" tror jag. Fire som jag har på paus tycker jag dock om så det är i för sig lite skumt att jag har den på paus ;P.
Sämsta bok: Svårt det med... kanske "Fallet med de försvunna böckerna", har inte fastnat för den alls men är ett rec-ex och måste även läsa ut den till bokcirkeln :P

Mest sugen på att läsa (av de olästa): "Fevre dream" men ska spara den till ett eventuellt vampyr-tema tror jag :P


Kul att ha med ? Eller räckte det med bara lite bilder på vad jag hade? =)

2 kommentarer :

  1. Jag tycker Fevre Dream var väldigt tjusig också! Visste inte att han hade skrivit den, den verkar väldigt spännande :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...