tisdag 4 september 2012

Grattis mig själv! Miriam aka Schitzo-Cookie fyller 25 år!

Idag är det min födelsedag och inte vilken födelsedag som helst, jag fyller 25! Inte heltal men tycker ändå att det känns lite speciellt! ^^ Nu är jag officiellt gammal! Haha =)

Nu är ni förståss väldigt nyfikna vad jag valt att köpa, blev de HP eller THG som vann?

Taaadaaaa......
Tyvärrr inte min tårta, utan snodde bilden härifrån.
Harry Potter paketen kändes ju faktiskt mycket mycket lyxigare än Hungerspelspaketet så HP blir det.  Sen kommer jag säkert köpa THG böckerna någon annan gång ganska snart ändå, så ingen större förlust! Men har ännu inte valt UK eller US... jag kan bara inte välja :P. Men detta är ett tidsinställt inlägg och har ännu inte gjort beställningen så har lite tid kvar på mig att välja, som tur var.

Men nu över till något som är mer intressant för er, nämligen en TÄVLING! ;)


Tänkte ha en tävling om de två båda böckerna ovan, Dealing with dragons och Soulless. Båda på engelska, drakboken är helt ny och Soulless hade jag börjat läsa i men har nu bestämt mig för att beställa den på svenska istället så den är begagnad.

Tävlingen kommer hållas hela september och vinnaren kommer utses någon gång lagom efter bokmässan är det tänkt. Så de närmaste veckorna kommer innehålla lite frågor och klurigheter som ni får svara på för att vinna. Vinnaren får sedan bestämma om denna vill ha båda eller bara en av böckerna. Väljs bara en bok så kommer sedan tvåan i tävlingen få chansen att få boken som i så fall blivit kvar. Låter det ok?

Lite luddigt men hinner inte skriva mer så återkommer med mer info nu i veckan ;) men svara på detta inlägg med en liten kommentar över vilken/vilka av böckerna ni vill vara med och tävla om så vet jag hur många som är intresserade och hur pass seriös jag då orkar vara med frågorna till tävlingen ^^.

Hoppas iallafall några vill bara med =) Ha en fin dag för de kommer jag ha ;)!

28 kommentarer :

  1. GRATTIS! :D Hoppas du får en riktigt bra födelsedag.

    Roligt med tävling. Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om Dealing with Dragons. :)

    SvaraRadera
  2. Är gärna med och tävlar om båda :))

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Miriam! :)
    Är gärna med och tävlar om Dealing with Dragons!

    SvaraRadera
  4. Grattis din lilla filur!! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! 25 är ju stort. Säkert ganska mångas favoritfödelsedag, tror jag :)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Onnea! (; (: Jag är intresserad av båda böckerna och är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  7. Grattis!! Klart man är med och tävlar :) om båda,en ja jag tror båda fast jag har ju köpstopp så kanske borde välja 1 och sen vara snäll och dela medsig så tvåan oxå får? :)) Se där vilket tjorv ;P

    SvaraRadera
  8. Grattis! Tycker att det låter kul med en tävling och vill gärna läsa Dealing with Dragons :)

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen! Tycker du gör helt rätt som väljer HP!

    För en gångs skull ska jag låta andra vara med i tävlingen då jag redan har dealing with dragons och eftersom du tyckte soulless var svår engelska kommer jag nog inte klara av den då du läser mkt mer engelska böcker än vad jag gör!

    SvaraRadera
  10. Stort grattis och välkommen till gamlingklubben! ;) Förstår att det inte var lätt att välja mellan de fina paketen.

    Och jag är gärna med om tävlar om Dealing with dragons. :D

    Ha en fantastisk födelsedag! ^^

    SvaraRadera
  11. Jag tävlar gärna om båda. Grattis!

    SvaraRadera
  12. GRATTIS:D Hoppas din födelsedag blir fantastisk!

    Jag är gärna med och tävlar om Dealing with Dragons(:

    SvaraRadera
  13. Grattis!!! Hoppas du får en underbar födelsedag! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis. Har dock redan båda böckerna så kommer inte att vara med och tävla.

    SvaraRadera
  15. Grattis! Hoppas du får en jättebra födelsedag! :D
    Jag skulle gärna vara med och tävla om Soulless :)

    SvaraRadera
  16. Hjärtliga potatisgratulationer! Hoppas du har en underbar dag i solskenet! :D
    Klart man är med och tävlar, men Dealing with Dragons står ju redan i bokhyllan och glänser så jag nöjer mig med Soulless.

    SvaraRadera
  17. Stort grattis! Hoppas att du har haft en rolig födelsedag :)

    Hoppar nog tävling tror jag, är inte så intresserad av dealing with dragons och tänkte läsa Soulless på svenska. Hoppas någon annan kommer bli glad över priset :)

    SvaraRadera
  18. Så himlar mycket GRATTIS till Sveriges i särklass bästa bokbloggerska!!!!!! Så fint av dig att du bestämmer dig för att ge oss något när det är du som fyller år ^_^ (Syftar på tävlingen alltså.)

    SvaraRadera
  19. Stort grattis till dig! :)Ska bli spännande att se vilken variant av HP det blev tillslut :)

    SvaraRadera
  20. STORT GRATTIS PÅ 25-ÅRSDAGEN, MIRIAM! Önskar dig en alldeles förträfflig dag. :-)

    SvaraRadera
  21. Grattis på din stora dag Miriam!!!!

    Jag är gärna med och tävlar om båda böckerna :D

    SvaraRadera
  22. Grattis! Låter som en väldigt bra present till dig själv också!

    SvaraRadera
  23. Grattis på födelsedagen!! :-) Hoppas du haft en fin dag.

    SvaraRadera
  24. Grattis(såhär lagom i efterskott) :P Jag är gärna med och tävlar om Soulless!
    OCH LYCKOS DIG SOM KÖPER HP - paketet!!

    SvaraRadera
  25. Grattis! :)
    Är gärna med och tävlar om båda.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...