onsdag 5 september 2012

Tips om tävlingar!

Ojoj det är massor av tävlingar som pågår just nu.  Här är några som jag hittat:

Först ut har vi Amelie från Amelies boktips som lottar ut ett extra rec-ex som hon råkat få av Rubinröd som blivit översatt och precis kommit ut =). Sen har vi Anna från Reading this world som har valt ut 9 stycken äldre ungdomsböcker som två vinnare kan vinna!

  
Sen har vi Bokzoeam som firar ett år och har en tävling där böcker värda upp till 200 kr från Adlibris lottas ut, sånt känns ju alltid lite extra lyxigt, när man får välja helt själv! Så där är jag självklart med och tävlar! Sist men inte minst har vi Nilma från Nilmas bokblogg som lottar ut Percy Jackson böcker, del ett och två, med de nya svenska översättningen =).



Sen hoppas jag förstås att ni inte missar min egen tävling! Som kommer innehålla lite klurisar som ni får lösa och där Soulless och Dealing with dragons finns i vinnstpotten! Läs här om det och mer info om tävlingen kommer i veckan ;).

UPPDATERING: Har valt att förstora/uppgradera min egen tävling så att ännu ett pris finns med i potten. Så se till att kika in på bloggen imorron för information om det ;)!!

3 kommentarer :

  1. Härligt med massa tips och snällt att du tipsade om min :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tipsade om min tävling :) Tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tipsade om tävlingen :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...