måndag 12 november 2012

Omslagsserie (10): Gone-serien

Visar de fyra första böckerna i serien =)

Engelska omslagen jag har, med de fina färgglada sidkanterna. 
Gillar dem =)

De amerikanska omslagen (tror jag), inte så originella men tycker de är snygga.

Svenska omslagen, både snygga och lite fula tycker jag. Gillar 
dock deras ryggar och hur de ser ut ihop.

De nederländska omslagen, ser lite stela ut, känns som typ vildmarksguider.

Portugisiska omslagen, urcoola tycker jag =) Hade gärna samlat på dem om de fanns på engelska!

Spanska omslagen, hittade inte resten. Känns lite som de svenska, snygga men en aning tråkiga färger.

Vilka gillade ni bäst =)?

10 kommentarer :

  1. Gillar nog de spanska bäst, faktiskt :)
    De första är dock också väldigt häftiga!

    SvaraRadera
  2. De engelska omslagen med färgade kanter är helt klart snyggast! Jag har Gone som väntar på att bli läst i bokhyllan, har HÖGA förhoppningar på den! :)
    /Cecilia

    SvaraRadera
  3. Tycker väldigt mycket om de amrikanska, men de spanska var riktigt snygga också :)

    SvaraRadera
  4. För mig vinner de som du har, simpla och stilrena men med färgglada detaljer. :-)

    SvaraRadera
  5. Portugisiska och nederländska gillade jag :)

    SvaraRadera
  6. Jag måste ta mig för att läsa den här serien snart.. Gillar också engelska och portugisiska omslagen mest. :)

    SvaraRadera
  7. Hm, det var ingen utav dem som jag tyckte var så speciellt snygga. Dock om jag måste välja så skulle jag nog ha valt de amerikanska :)

    SvaraRadera
  8. De första är klart snyggast! ^^

    SvaraRadera
  9. Jag gillar också de engelska bäst :) jag har de fyra första i den versionen och igår beställde jag den femte, fear. Är dock osäker på om jag kommer få den med färgad kant och i samma format, men det är bara att hålla tummarna ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...