onsdag 17 april 2013

TAG: Scavenger Hunt / Bokhyllebingo!

Den 7 mars blev jag taggad av söta Beate att göra en bokhyllebingo video, vilket var en jättekul TAG som hon översatt från en engelsk videobloggare. Jag var jättepepp men hade tentor då så sköt upp det och sen blev jag sjuk och annat kom i vägen. Men nu äntligen mer en än månad efter så har jag spelat in videon. Så förlåt Beate att jag var världens segaste....


Jag fick alltså 19 poäng! Helt okey =). Känns lite försent att tagga vidare detta så skippar det :P


(har även filmat vers-videon och en till video så ska bara redigera dem 
så lägger jag upp den snart)

5 kommentarer :

  1. Åh, tack gulliga du! :D Haha väldigt fin slutsats där: då måste jag köpa en bok med en nyckel på omslaget! ;D Det var den poängen jag missade också... Dumma punkt -.- Och det är ingen fara att det tog lite tid, det var kul att du gjorde den :)

    SvaraRadera
  2. Du har så himla mysigt i din bokhörna!

    SvaraRadera
  3. Jag är kär i din rainbow unicorn,sjukt underbar! ^^

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...