torsdag 23 oktober 2014

The Book Gif Tag

Blev taggad av Nelly, Frida och Veronica att göra The Book Gif tag och då det verkade som en rolig TAG så tänkte jag "Why not?" =) Men orkar inte göra en lista på 30 böcker... så valde 10 lite blandat från deras listor. Kändes roligare så helt enkelt!

1. Amy & Roger's Epic Detour av Morgan Matson:

(Läst) Mysig men inte så mycket mer än så.

2. Burned av Ellen Hopkins:

 
 (Läst) En viss scen i slutet...

3. A game of thrones av George R.R. Martin:

(Läst en tredjedel och sett tv-serien) En blandning av lycka, shock, 
sorg och alla känslor på en gång. Så galet spännande!

4. Divergent av Veronica Roth:

(Läst) Tänkte YES äntligen en riktigt spännande bok
jag verkligen sugs in i!

5. The Hunger Games av Suzanne Collins:

(Läst) Fan vad jag älskar den här serien!

6. Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren:

(Läst) Mysig bra gillade!

7. Cinder av Marissa Meyer:

(Läst) Awesome =) Minns inte vad jag tyckte om just
första boken men älskar hela serien ^^

8. One day av David Nicholls:

(Bara sett filmen) ....

9. Princess Diaries av Meg Cabot

(Ej läst bara sett filmen) Helt ok, mysig film.

10. Across the universe av Beth Revis:

 
 (Inte läst) Ja tack den läser jag gärna!


Uppdatering: 
Juuste skulle ju tagga vidare :P glömde det. Men pallar inte så de som vill får köra! ^^

2 kommentarer :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...