fredag 4 mars 2016

Månadsrapport: Februari 2016


Läst i Februari 2016:

16. Batgirl, Vol. 2: Knightfall Descends by Gail Simone, Ardian Syaf  mfl. 192 sidor (tecknat)
15. Descender, Vol. 1 by Jeff Lemire, Dustin Nguyen, Steve Wands   160 sidor (tecknat)
14. Amazing Spider-Man Vol. 2: Spider-Verse Prelude by Dan Slott,  mfl.  120 sidor (tecknat)
13. Giant Days, Vol. 1 by John Allison, Lissa Treiman, Whitney Cogar   128 sidor (tecknat)
12. Black Science, Vol. 1 by Rick Remender, Matteo Scalera Dean White  152 sidor (tecknat)
11. Invincible: Ultimate Collection, Vol. 3 by Robert Kirkman, Ryan Ottley mfl  336 sidor (tecknat)
(ODY-C, Vol. 1 by Matt Fraction, Christian Ward)
10. Morning Glories, Vol. 5: Tests by Nick Spencer, Joe Eisma  132 sidor (tecknat)
9.  The Heir by Kiera Cass  342 sidor 
8.  Invincible: Ultimate Collection, Vol. 2 by Robert Kirkman, Ryan Ottley mfl  352 sidor (tecknat)
7.  Nailbiter, Vol. 2: Bloody Hands by Joshua Williamson, Mike Henderson 128 sidor (tecknat)
6.  Batgirl, Vol. 1: The Darkest Reflection by Gail Simone mfl. 144 sidor (tecknat)

Blev bara en bok... och ja som ni märker blir det bara månadsinlägg på den här bloggen numera, Känns som att bloggen nu är mer som min egen dagbok/lista för saker jag läst än en riktig blogg längre tyvärr... De få lediga timmar jag har numera läggs istället på min Youtube-kanal...

Månadens <3:


Bra story, snyggt tecknad och cool karaktär, whats not to love!?


Snyggaste tecknarstilen:


Gillar verkligen hur unikt tecknade de var!


Filmer:




Bäst var ju helt klart Deadpool <3 Kär i den karaktären och filmen var riktigt kul,
 störde mig på kärleksdelen och att de behövde köra med de tråkiga och 
sååå överanvända damsel in distress-grejen men annars toppenfilm!

Tv-Serier:




Nytt denna månaden var Arrow som jag tycker är helt ok och
sen The Fall som jag inte fastnade för.

Shadowhunters har jag valt att sluta följa... var inge vidare :/

4 kommentarer :

  1. Såg att en ny säsong Arrow kommit upp på Netflix. Den skall jag kika på framöver.

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade Batgirl! Tycker verkligen att den är jättebra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...